Hitta hit, öppettider, taxa, klagomål

Trädets förskola ligger centralt i Ljustadalen, ca 2 km från Birsta köpcenter. Vi är en privat förskola med fyra avdelningar med blandade åldersgrupper som samarbetar mycket över avdelningarna.
Vi som arbetar här brinner för hälsan och vårt miljöarbete. Vi är positiva, intiativrika och engagerade. Vi har en god samarbetsförmåga och är väl förtrogna med förskolans uppdrag. Vi är närvarande, lyssnande, nyfikna och medforskande.
Hos oss har vi hälsan, kosten och rörelsen i fokus. Vi arbetar aktivt med det i vår verksamhet genom KRAV och mat som är lagad från grunden i eget kök. På förskolan har vi ett gemensamt tema som är Grön-Flagg och varje år gör vi en ny resa tillsammans med barnen via Håll Sverige Rent. Vi arbetar även med Mulle och Knytte.
Våra öppettider är 6.30-17.00

VI SOM JOBBAR HÄR

Förutom förskollärare och barnskötare så har vi även utbildade inom detta:
Hälsopedagog
Hälsocoach
ADHD-coacher
Mulle- & Knyttepedagoger
Sagopedagoger
HLR-instruktör

REGLER, ANGÅENDE TAXA PÅ TRÄDETS FÖRSKOLA

Från 01-01-2024
Den högsta avgiften räknas på det yngsta barnet i hushållet. Avgiften är baserad på hushållets avgiftsgrundande
inkomst där taket på maxtaxan är 56 250 kr.
Oavsett lägsta inkomst är den minsta avgiften 150 kr/barn.
Vid delat boende skall vårdnadshavarna söka en varsin del av barnets plats på förskolan.
OBS! Allmänförskola (15h gratis för alla över tre år) gäller endast under skolans terminer.
Det innebär att vi fakturerar fullt under månaderna juli och augusti.
Har du funderingar kring taxan eller faktureringen så kontakta oss på:
Telefon: 060-53 61 43 (anknytning 6, kontoret)
Mail: tradetsforskola@gmail.com

OBS! Klicka på bilderna för full storlek